onsdag 25 juni 2014

Veckans planer

Jag har fått lite inspiration av Elsa Billgren som alltid skriver ner veckans planer varje ny vecka på sin blogg. Nu är det visserligen onsdag men jag tänkte skriva ner planerna idag ändå, nästa vecka kanske jag gör det på rätt veckodag (måndag alltså). Jag tror även att mina planer är i lite mer light-version än hennes... hehe.

Planerna för veckan är:
Onsdag:Idag! Morgonspringrunda på förmiddagen. Sedan fara och handla och åka till Johan för att baka bullar (eller något annat smaskigt). Johan har ett eget kök, till skillnad från mig, så där kan jag baka ifred utan att en massa folk ränner runt och gör chickennuggets. Sen på kvällen ska jag använda Johans TV och se Morden i Midsomer.
Torsdag:Cykla till Röda Korset och kyrkans second hand för att leta tallrikar och sånt till mitt nya hem. På den senare jobbar min kompis Nilla!
Fredag:Klippa håret (själv). Cykelutflykt med Fanny för att leta checkpoints (dock ej helt fastställt att det blir den här dagen, men kanske).
Lördag:
Dejt.
Söndag:
Gå på lägenhetsvisning (kanske).

Hmm, min vecka är inte speciellt välfylld ser jag nu. Men det kommer nog upp mer senare!

Kanske ska prova baka sånahär någon dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar