torsdag 26 juni 2014

Förkyld?

Har jag blivit förkyld? Jag har ont i halsen och är snorig. Jobbigt halsont som känns liksom torrt. Urk! Gurglade whisky imorse som jag tänkte skulle döda eventuella bakterier eller annat som satt i halsen. Tror inte att det funkade. Men kanske lite!
Idag hade jag som plan att fara till Röda korset och kyrkans loppis, men tänkte att det kanske inte är så bra att cykla mycket när jag är halvsjuk. Istället for jag till Myrorna och Capellas loppis. Köpte två nästan nya Harry Potter-böcker för 20 kr styck! Senare kanske jag lägger upp ett Uppsala-loppis-inlägg...
Sen har jag tvättat och planterat lite frön, vilken produktiv sjuk-dag.
Igår bakade jag bullar och citronbrownies. Recept kommer sen!

Citronbrownisarna! (Eller blondies som de även kallas)

1 kommentar: