lördag 5 juli 2014

Soool!

Nu är sommaren här! Hoppas att den stannar.
Jag och Fanny har varit på flera checkpoint-turer, hittade massor! Nu har vi 40 stycken kvar (tills de släpper fler i augusti och september). Idag for jag på en liten tur själv, kom till två fina hagar. Det växte smultron där! Men de var inte så jättegoda faktiskt, inte som Hamnholmsmultronen... Men snart kanske jag får äta av dom. Ska till Lule om mindre än två veckor!


Idag hade jag och Miccan och Elvira picnic i Ekonomikumparken. Det märks att de flesta studenter har dragit från stan för det brukar vara fullt med folk i parken på soliga dagar och nu var det inte många där. Det var 29 grader i solen! Jag blev till och med lite brun. Det var en svensexa som spelade fotboll där också, men de hade krupit in i varsin jättestor badboll, så bara benen stack ut. Så de flög runt som vantar och studsade omkring. Såg väldigt roligt ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar