söndag 6 juli 2014

Söndag (sista söndagen i korridor)

Japp! Idag är det söndag och det är sista söndagen för mig i det här huset. Inatt hade någon i korridoren fest till ca kl 05.00. Nästa hus hoppas jag ska vara lugnt och tyst och fridfullt. Jag är ingen festprisse direkt.
Idag vaknade jag och var röd om axlarna. Solen var tydligen starkare än vad jag trodde igår! Men det försvinner nog snart. Imorgon och på tisdag ska det vara 29 grader så då kanske jag kan sola mer. Gillar inte att sola men doktorn har sagt åt mig att jag måste göra det (bra för huden).
Jag och Johan var på promenad idag, gick till Stadsträdgården. Sen åt vi glass. En bra dag!

Angående mitt läsmål, som ni vet har jag tänkt att jag ska läsa 7000 sidor under den här sommaren.
Här är listan på böcker och sidantal som jag nu har plöjt igenom:



Harry Potter och fången från Azkaban - 531
Kranvridarna - 250
Surt sa räven om rabarbrena – 271
Rosengädda nästa - 349
Larma, Släcka, Rädda Rosengädda - 415
Hjärta av damm - 176
För alltid… - 200
Platt fall Lotta - 141
Jag väntar under mossan – 218
Det handlar om dig – 256
Lotta går till väders – 157
The complete Maus - 296

Antal sidor: 3260

Nu ska jag packa ner en massa böcker att ta med till Gotland och Lule. Hmmm...

 Kanske någon av dessa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar