måndag 7 juli 2014

Packa tvätta packa osv.

Hallå!
Jag experimenterar med tidsinställda inlägg, vill ju inte ha helt tomt här sen när reser bort. Jag ställde in ett som skulle komma upp kl 12 idag men har det kommit något? Svar nej. Måste undersöka saken mer...
Annars har dagen mest handlat om att packa och tvätta. Har även varit på vårdcentralen och vaccinerat mig mot fästingsjukan (trots invändningar av vissa.. hehe). Lika bra att göra det! Så behöver jag inte noja över det sen.
Det är väldigt varmt här nu, äntligen känns det som att det är riktigt sommar. Idag har det varit 29 grader, trots att det inte ens har varit sol utan tunna moln för solen. Nu lyser den däremot!
Nej nu är det dags att bege sig. Vi får se om mitt tidsinställda inlägg kommer upp senare eller ej, kanske kan bloggen inte klockan ordentligt...

So Long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar