onsdag 6 augusti 2014

Rök...

Som ni vet så pågår det en skogsbrand. Nu har röken kommit ända hit! Det är dimmigt och luktar väldigt stark av brand. Huja! Det är läskigt. Hoppas att vinden byter riktning snart för det går inte att ha öppna fönster nu... hoppas att det börjar regna en massa också så att elden kan släckas en gång för alla!

Idag har jag burit ner de sista sakerna i källaren, skönt! Lägenheten är snart helt iordninggjord. När den är färdigfixad så ska jag lägga upp några bilder så ni får se hur det ser ut! Min kompis Miccan kom även förbi en sväng idag för att inspektera.

Nu är det dags för läsning! Har fortfarande några tusen sidor kvar till mitt mål... vet inte om jag kommer hinna nå det! Men hoppas...

Det här är ioförsig ett moln men kan tänka mig att röken ser ut ungefär såhär där borta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar