fredag 22 augusti 2014

Bloggdöden

Hej!
Jag har varit dålig på att blogga här. Har inte mycket att skylla på! Har visserligen varit borta på andra upptåg då och då men nåväl, ingen skada skedd! Nu ska bloggdöden vara över och allt kommer återuppstå. För vem vet hur länge...
Som plåster på såren så får ni här se en fin lista jag fyllt i, listan är hittad hos bloggaren Egoina!

Hur mår du?
- Bara fint! Fryser dock ganska mycket, det är kallt i Uppsala nu och elementen har inte slagits på ännu. Men inombords mår jag bra!

Vad var sämst med sommaren?
-Bristen på sommarjobb! Så har känt mig lite fattig. Tycker även att det var trist att sommaren var så kort! En månad (ungefär) av supervärme, innan och efter det så har det varit superkallt!

Vad var det bästa med sommaren?
-Månaden med värme! Även om man svettades lite mycket ibland... men då kändes det som riktig sommar. Även Londonresan, Luleresan och flytten ligger i topp!

Vad funderar du på just nu?
- Funderar över hur mina två tröjor jag tvättade igår kan vara helt beströsslade av (antagligen) tvättmedel!? Jag hade pyttelite tvättmedel och ändå flyger det vitt pulver omkring tröjorna som aldrig förr. Måste nog vädra dom ordentligt...

Senaste köp?
-Cykellagning, fick punka!

Vad ser du mest fram emot med hösten?
- Skolan! Faktiskt. Ser ram emot NO och SO, ska bli kul. Även koftor och mörka kvällar lockar. Men inte för snart!

Gjorde du något nytt i sommar som du inte gjort förut?
- Flyttade till förstahandskontraktslägenhet. Reste utomlands med Johan.

Vad står det i dina tre senaste sms:
- "Haha naw!", "Hahaha ja faktiskt" och "Haha det var typ dagens roligaste". Jag verkar skratta mycket i sms?

Dagens tråkigaste?
- Betala för punktering? Fast jag lyckades pruta så det var rätt kul ändå.

Vad skrattade du senast åt?
-Att jag var trög och inte fattade ett smack av vad Sofie skrev på sms.

Vad har du ätit idag?
-Yoghurt, jordnötssmör, en macka. Ska senare äta grönsaker med dipp och eventuellt lite spagetti!

And that´s all I have to say about that

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar