söndag 31 augusti 2014

Bilder från Augusti!

Imorgon börjar skolan! Så nu är sommarlovet över. Jag har varit ledig i nästan TRE MÅNADER!!! Herreminje alltså, vars tog tiden vägen? Jag har fört över alla bilden från mobilen så nu tänkte jag visa er några stycken.

 Berget av saker som vi flyttade hit den 2/8! Numera är allt utplacerat och jag känner mig som hemma. Älskar att ha ett eget hem! Korridor är ju en bra uppfinning men eget hem är allra bäst. Så skönt att inte få kväljningar av att laga mat (pga lortigt kök). 

 Jag och Fanny åt middag på Snerkan! Sen gick vi på stadspromenad, här poserar jag vid slottsutsikten.

Fanny på restaurangen. Hon åt hamburgare och jag havspasta, det var inte så gott något av det men det var en trevlig kväll! 

En dag tog jag en morgonpromenad förbi kyrkan. 

En dag (eller några stycken) var det så fruktansvärt varmt! Över 40 grader i solen och nästan lika varmt i skuggan. Skönt! Saknar den värmen nu när det är kallt kallt.

Johan fyllde år och fick paket.

Fanny och jag letade checkpoints (som vanligt). 

Förra helgen var vi en sväng till Sigtuna! Fanny tog en jättesmickrande bild på mig när vi besökte en ruin. Nu är det kallt, som ni ser på min tjocktröja!

Fanny uppe i ett träd.

En av mina favoriträtter, grönsaker med dipp! Det vita på tallriken är mozzarellaost, det var 3 för 10 kr på Ica Väst! Älskar Ica Väst, dom har alltid rea på goda grejer. 

Det var allt för den här gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar