fredag 1 augusti 2014

Sådärja!

Hallå!
Nu är jag tillbaka i Uppsala efter att ha varit på resande fot (ungefär) i några veckor. Var som ni vet först i Stockholm, sen på Gotland och sist av allt Lule. I Lule hann vi även med resor till Pite och Kalix.
Jag har försökt att blogga tidigare med vissa webläsare (nämner inga namn) vägrar ladda upp bilder. Det resulterade i att jag blev galen och gav upp. Men nu är jag på banan igen!
Idag ska jag fara iväg och hämta nycklarna till mitt nya hem, hurraaaaa. Sen ska jag börja flytta över småsaker som är jobbiga att packa er (blommor etc). Imorgon blir det riktig flytt med bil!
Under tiden får ni här ett litet smakprov på bilder från mina resor (utförligare inlägg kommer sen):
 Solnedgång på Gotland (innan regnet kom)
 När regnet hade kommit! Blött och kallt men trevligt vid raukarna.

Påväg uppåt i bil. Alla syskon (utom jag) hade tagit likadana tröjor...

I Kalix!

Vid Avafors (eller som vi kallar det, Grön-sten-stället).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar