tisdag 2 september 2014

Besök av moster!

Vi har haft besök av vår moster! Jag kanske har hunnit med ett och annat i sommar ändå? Först var vi i Uppsala i ett par dagar, gick runt och såg sevärdheter och sånt ni vet. Men då lyckades jag tydlige inte med att ta några kort? Eller så är dom på kameran (det här är mobilkort).
Efter Uppsala for vi till Stockholm! Vi bodde på ett hotell vid Hötorget, här ser ni Fanny i den perfekta fönsternischen. Det var helt underbart att sitta där och kolla ut över torget!

Det här var vår utsikt på morgonen.

Och det här var kvällsutsikten. Förstår ni vilket jobb dom som arbetar med frukt och blomförsäljning gör? Dom kom dit tidigt på morgonen och bygger upp hela alltet, sen på kvällen packar dom ihop allt och drar iväg med sina små kuber. Dag ut och dag in! Hoppas att dom tjänar bra...

Vi var bland annat på Nordiska museet och såg utställningen om ränder. Upptäckte att en bekant till mig hade med en skål på utställningen, imponerande!


 Moster Mia på en av Nordiskas balkonger! Nedan ser ni mig på samma balkong.

Sen tillbaka till hotellet och fönstersitta litegrann...

Åka båt-selfie! Tycker att jag ser lite vindögd ut? Måste vara en synvilla... hehe.
So Long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar